Strona główna
Galeria
Szprotawa dziś
Infrastruktura rowerowa
Okolice Mostu 1000 Lecia
Miejsce najazdu na chodnik na moście
Ulica Sobieskiego
Po takim chodniku muszą jeździć rowerzyści
80 cm szerokości co będzie w przypadku mijanki rowerów jadących z przeciwka
Zbliżenie na pomiar szerokości
Ulica Sobieskiego - jak ominąć ten słup
Słup pośrodku ciągu pieszo - rowerowego
Około 40 cm po jednej stronie słupa
Podobnie po drugiej stronie
Ujęcie słupa z drugiej strony
Skrzyżowanie ulic 1 Maja i Sobieskiego
Ulica Sobieskiego
Po drugiej stronie ulicy również brakuje oznakowania
Ulica Gdańska brak znaków pionowych i poziomych
Ciąg zmienia stronę brakuje oznakowania pionowego i poziomego
Tylko przejście brak przejazdu rowerowego
Okolice skrzyżowania z ul. Lotników
Zjazdy i podjazdy
Ulica Sobieskiego koło skrzyżowania z ul. Żagańską
Znak pionowy wskazuje, że w tym miejscu znajduje się tylko przejście dla pieszych
Znak poziomy obrazuje przejazd rowerowy i przejście dla pieszych
Mało tego znowu mamy słup na drodze dla rowerów
Oznakowanie poziome zaciera się
Poprzednia
1
2
Następna
Sport
IV Liga Lubuska
Szprotawska Halówka
Liga Juniorów
Liga Trampkarzy
Koszykówka
Siatkówka
Tenis stołowy
Społeczności
Lotnisko
Informacje ogólne
Historia lotniska
Opis obiektów
Plan lotniska
Turystyka
Budowa drogi na lotnisko 2003 rok
Obiekt specjalny - informacje
Obiekt specjalny budynki
Obiekt specjalny plan
Samoloty
Samoloty na lotnisku 3 czerwca 2004
Pomniki samoloty na terenie baz lotniczych ZSRR w NRD
Lotnisko w 2015 roku
Obiekt paliwowy Szprotawa
Lotnisko w 2017 roku
Zmiany na lotnisku galeria
Baja Inter Cars 2017
Przebudowa budynku sztabowego
Budowa dojazdu do pasa startowego
Przebudowa DK 12 koło lotniska
Budowa JRG na lotnisku
MKS Sprotavia
O klubie
Terminarz ligowy
Historia
Archiwum sezonów
Biblioteka
Prasa lokalna
Książki o Szprotawie
Wokół miasta
Koleje
Harcerstwo
Komunikacja publiczna