Urząd Miejski ogłosił postępowanie przetargowe na letnie i zimowe utrzymanie dróg i chodników należących do gminy.
W ramach utrzymania zimowego wykonawca ma m.in. obowiązek przygotowania się do sezonu zimowego, monitorowania sytuacji pogodowej, usuwania śniegu i lodu z nawierzchni, posypywanie nawierzchni w przypadku gołoledzi lub śliskości, zasypanie piaskiem i wystawienie skrzyń, z których będzie następowało odśnieżanie, uprzątnięcie nawierzchni po akcji zimowej i mycie kostki brukowej w centrum myjką wysokociśnieniową. Okres zimowy przypada między od 31 października do 15 marca.
W ramach utrzymania letniego wykonawca ma obowiązek zamiatanie ręczne i mechaniczne ulic, chodników, placów i parkingów gminnych, oczyszczanie miasta będzie prowadzone od 16 marca do 31 października - trzy razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek. a w okresie zimowym tj. od 31 października do 15 marca będzie ono prowadzone tylko w okresach bezśnieżnych dwa razy w tygodniu. Oprócz zamiatania letnie utrzymanie obejmuje również: a) zbieranie odpadów komunalnych w tym również gałęzie, liście, pozostałości po papierosach, rozbite butelki (zamiatanie) itp.; b) oczyszczanie z traw, chwastów wyrastających pomiędzy płytkami, kostką brukową, przy obrzeżach i krawężnikach; c) usuwanie elementów po kolizjach drogowych, które wystąpiły na drogach gminnych na terenie Gminy Szprotawa wraz z oczyszczeniem nawierzchni, unieszkodliwieniem i utylizacją środków niebezpiecznych dla środowiska (np. plamy oleju lub innych płynów niebezpiecznych na jezdniach po kolizjach drogowych); d) usuwanie elementów zagrażających bezpieczeństwu ruchu, jak również rozsypane po jezdni materiały sypkie przez nieznanego sprawcę; e) wywóz nieczystości na wysypisko śmieci wraz z wszelkimi opłatami; f) szerokość oczyszczania mechanicznego ulic min. 1 m z każdej strony ulicy.
Dopuszczono możliwość składania ofert częściowych. Kryteriami udzielenia zamówienia są w 95% cena, a w 5% termin płatności. Zakończenie realizacji zadania upłynie 31 marca 2018 roku.
Oceniając potencjał wykonawców brane będą pod uwagę wykonywane wcześniej usługi jak również potencjał techniczny, w ramach którego wykonawca będzie się musiał wykazać posiadaniem takiego sprzętu jak: dla części I zamówienia - Pługopiaskarka -pojazd samochodowy o ładowności do 6 t - 3 szt. - pług lekki zawieszony na ciągniku rolniczym. - 2szt. - Pługopiaskarka do odśnieżania chodników - 2 szt. - samobieżna mechaniczna zamiatarka do oczyszczania jezdni wyposażona w urządzenie zraszające materiał zbierający, gromadząca materiał zbierany w zbiorniku własnym - minimalna szerokość rozstawu szczotek 2000 mm; -2 szt. - samobieżna mechaniczna zamiatarka do oczyszczania chodników wyposażona w urządzenie zraszające materiał zbierający, gromadząca materiał zbierany w zbiorniku własnym - minimalna szerokość rozstawu szczotek 1400 mm; - 2 szt. dla części II zamówienia Ciągnik z przyczepą - 1 szt. Samochód ciężarowy asenizacyjny - 1 szt.
Na oferty urzędnicy oczekują do 2 marca 2016 roku do godziny 12.00.
Forum
Brak odpowiedzi na forum w tym temacie
Opcja odpowiadania na forum jest aktualnie niedostępna.